Miastków Kościelny, dnia 2007-05-18
IZP. 3410/7/2007
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163) Wójt Gminy Miastków Kościelny w imieniu Gminy Miastków Kościelny informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Modernizację drogi gminnej we wsi Stary Miastków zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia kwotę 136 000,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty wynosi 174 704,00 zł. Art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy mówi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do wiadomości:
1. Wszyscy uczestnicy
postępowania
2. a/a
Wójt Gminy
Jadwiga Wojda