
Ułatwienia dostępu
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Miastków Kościelny działając godnie z art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku, poz. 735 z zm.) w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 222, 223 w obrębie Brzegi, gmina Miastków Kościelny” wszczętym na wniosek PCWO ENERGY PROJEKT SP. Z O.O. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa
z a w i a d a m i a
strony postępowania, że w dniu 11.08.2022 r. zostało wydane postanowienie znak I.6220.3.7.2022 w sprawie zawieszenia w/w postępowania do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Zawiadamia się również o możliwości zapoznania się z aktami powyższej sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Dokumentacja sprawy dostępna jest w godz. od 700 do 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6 – po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Otrzymują:
1.Strony postępowania
2. A/a
Powyższe obwieszczenie umieszcza się (na okres 14 dni) na:
1. Tablicy ogłoszeń wsi Brzegi i Zasiadały
2. Tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
3. Stronie internetowej Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
Sprawę prowadzi:
Małgorzata Salamończyk- insp. ds. ochrony środowiska i leśnictwa
tel. 506582293
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z zm.) zawiadamia, że w dniu 11 lipca 2022 roku wydana została decyzja, znak: I.6220.2.8.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie dróg gminnych Nr 130826W na działce o nr ewid. 97 w miejscowości Zabruzdy
i 130827W na działce 97, 327 w miejscowości Zabruzdy i 21 w miejscowości Kolonia Zabruzdy, gm. Miastków Kościelny”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Gminy Miastków Kościelny
Strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Powyższą informację umieszcza się (na okres 14 dni) na:
1. Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastków Kościelny,
2. Umieszczenie na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl
3. Przekazano: Sołtysowi wsi Zabruzdy, Zabruzdy Kolonia w celu wywieszenia na tablicach ogłoszeń.
OGŁOSZENIE
Ankietyzacja w ramach opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Miastków Kościelny na lata 2023-2030”
Uprzejmie informujemy, że od 20.07.2022 r. do 22.08.2022 r. prowadzone jest badanie ankietowe, mające na celu określenie kierunku rozwoju Gminy. Państwa odpowiedzi pozwolą nam określić obszary, w których należy podjąć odpowiednie działania w celu rozwoju, w tym poprawy atrakcyjności Gminy.
Ankietę można wypełnić elektronicznie pod adresem: https://forms.gle/T1TZLVYWfMvYBKvn8
Ankieta będzie również dostępna w Urzędzie Gminy Miastków Kościelny, ul. Rynek 6 08-420 Miastków Kościelny
oraz na stronie internetowej pod adresem: https://miastkowkoscielny.pl/
ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W BADANIU ANKIETOWYM
Wójt Gminy Miastków Kościelny
OBWIESZCZENIE
o wydaniu postanowienia
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. –Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz 735 z zm.) oraz w związku z art. 63 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 poz. 2373),
zawiadamiam,
że w dniu 13.07.2022 r. zostało wydane postanowienie nr I.6220.3.6.2022 nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 222, 223 w obrębie Brzegi, gmina Miastków Kościelny” i sporządzenia raportu o jego oddziaływaniu na środowisko.
Z treścią postanowienia i zgromadzoną dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Miastków Kościelny, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. 7-15, po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego niniejsze pismo uważa się za doręczone po upływie 14 dni od daty jego publicznego ogłoszenia.
Otrzymują:
1. Strony postępowania
2. A/a
Powyższe obwieszczenie umieszcza się (na okres 14 dni) na:
1. Tablicy ogłoszeń wsi Brzegi, Zasiadały
2. Tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
3. Stronie internetowej Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 202i r. poz. 745 z zm.), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247 z zm.) zawiadamiam, że w dniu 11.07.2022 roku na wniosek Gminy Miastków Kościelny, z siedzibą ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie drogi gminnej Nr 130805W w m. Stary Miastków gm. Miastków Kościelny”
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Decyzję w niniejszej sprawie wydaje Wójt Gminy Miastków Kościelny po uzyskaniu opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Garwolinie.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych przepisami prawa opinii i uzgodnień.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
1. Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastków Kościelny,
2. Umieszczenie na stronie internetowej miastkowkoscielny.pl
3. Przekazano: Sołtysowi wsi Stary Miastków w celu wywieszenia na tablicy ogłoszeń.