Ułatwienia dostępu
I .6220.1.1.2022
O B W I E S Z CZ E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 202i r. poz. 745 z zm.), w związku z art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247) zawiadamiam, że w dniu 26.04.2022 roku na wniosek Gminy Miastków Kościelny, z siedzibą ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowa dróg gminnych Nr 130826W na działce o nr ewid. 97 w miejscowości Zabruzdy i 130827W na działce 97, 327 w miejscowości Zabruzdy i 21 w miejscowości Kolonia Zabruzdy, gm. Miastków Kościelny”
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 k.p.a., polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, w godz. od 700 do 1500 w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Decyzję w niniejszej sprawie wydaje Wójt Gminy Miastków Kościelny po uzyskaniu opinii Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Garwolinie.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych przepisami prawa opinii i uzgodnień.
Podano do publicznej wiadomości poprzez:
Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 28aa Ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) Wójt Gminy Miastków Kościelny przedkłada Państwu projekt Raportu o stanie Gminy Miastków Kościelny za rok 2021.
Podczas sesji Rady Gminy, która odbędzie się w drugiej połowie maja przeprowadzona zostanie debata nad tym dokumentem. Po jej zakończeniu Rada przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem lub nie udzieleniem Wójtowi wotum zaufania. W przypadku nieudzielenia Wójtowi wotum zaufania w dwóch kolejnych latach Rada Gminy może podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie jego odwołania.
Mieszkańcy gminy mają prawo zabierać głos w trakcie debaty. W związku z tym osoba zainteresowana wzięciem w niej udziału powinna złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Gminy poparte 20 podpisami, najpóźniej w dniu poprzedzającym sesję Rady Gminy na której odbędzie się ta debata.
W związku z tym zachęcamy Państwa do skorzystania z tej możliwości i zgłaszanie się do udziału w debacie.
USUWANIE FOLII ROLNICZYCH I INNYCH ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ
Wójt Gminy Miastków Kościelny uprzejmie informuje wszystkich mieszkańców Gminy o możliwości składania w tut. Urzędzie wniosku o udzielenie pomocy mieszkańcom Gminy Miastków Kościelny na usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z zm.) zawiadamia, że w dniu 6 kwietnia 2022 roku wydana została decyzja, znak: I.6220.21.2020.2021.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Rozbudowie budynku jałownika oraz przebudowie istniejącej obory w celu zwiększenia obsady istniejącego gospodarstwa dla bydła mlecznego na dz. nr ewid. 38, 39, 40 w miejscowości Zabruzdy Kolonia, gm. Miastków Kościelny, pow. garwoliński, woj. mazowieckie”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Pani Moniki Szczygielskiej reprezentowanej przez pełnomocników Anitę Grzegory oraz Radosława Celińskiego
Strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Powyższą informację umieszcza się (na okres 14 dni) na:
I.6220.22.2020.2021.2022
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 38 oraz art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r. poz. 247) podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 6 kwietnia 2022 roku wydana została decyzja, znak: I.6220.21.2020.2021.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Rozbudowie budynku jałownika oraz przebudowie istniejącej obory w celu zwiększenia obsady istniejącego gospodarstwa dla bydła mlecznego na dz. nr ewid. 38, 39, 40 w miejscowości Zabruzdy Kolonia, gm. Miastków Kościelny, pow. garwoliński, woj. mazowieckie”.
Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Pani Moniki Szczygielskiej reprezentowanej przez pełnomocników Anitę Grzegory oraz Radosława Celińskiego.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Podano do publicznej wiadomości poprzez: