Ułatwienia dostępu
OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Miastków Kościelny działając godnie z art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku, poz. 735 z zm.) w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 222, 223 w obrębie Brzegi, gmina Miastków Kościelny” wszczętym na wniosek PCWO ENERGY PROJEKT SP. Z O.O. ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa
z a w i a d a m i a
strony postępowania, że w dniu 11.08.2022 r. zostało wydane postanowienie znak I.6220.3.7.2022 w sprawie zawieszenia w/w postępowania do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Zawiadamia się również o możliwości zapoznania się z aktami powyższej sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszenia żądań w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Dokumentacja sprawy dostępna jest w godz. od 700 do 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6 – po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Otrzymują:
1.Strony postępowania
2. A/a
Powyższe obwieszczenie umieszcza się (na okres 14 dni) na:
1. Tablicy ogłoszeń wsi Brzegi i Zasiadały
2. Tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
3. Stronie internetowej Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym
Sprawę prowadzi:
Małgorzata Salamończyk- insp. ds. ochrony środowiska i leśnictwa
tel. 506582293
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
O B W I E S Z C Z E N I E
Wójt Gminy Miastków Kościelny, działając zgodnie z art. 10 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r. poz. 735 z zm.) zawiadamia, że w dniu 11 lipca 2022 roku wydana została decyzja, znak: I.6220.2.8.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie dróg gminnych Nr 130826W na działce o nr ewid. 97 w miejscowości Zabruzdy
i 130827W na działce 97, 327 w miejscowości Zabruzdy i 21 w miejscowości Kolonia Zabruzdy, gm. Miastków Kościelny”. Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia prowadzone było na wniosek Gminy Miastków Kościelny
Strony mogą zapoznać się z treścią decyzji, dokumentacją sprawy oraz opiniami i uzgodnieniami właściwych organów od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500 w siedzibie Urzędu Gminy w Miastkowie Kościelnym, ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny w terminie 14 dni od dnia ukazania się obwieszczenia, po wcześniejszym umówieniu terminu.
Powyższą informację umieszcza się (na okres 14 dni) na:
1. Umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastków Kościelny,
2. Umieszczenie na stronie internetowej www.miastkowkoscielny.pl
3. Przekazano: Sołtysowi wsi Zabruzdy, Zabruzdy Kolonia w celu wywieszenia na tablicach ogłoszeń.